Translate in:

donderdag 3 januari 2013

Een gezegend, gezellig, gezond en creatief 2013!

Dat wens ik jullie allemaal toe.
Pff, dat was even aanpoten de laatste maanden.
Iedereen was natuurlijk druk met van alles bezig.
Ik ga nu weer zorgen dat er vóór volgende week woensdag workshops gepland staan voor januari en februari. Mochten jullie mee willen doen óf iets missen dan hoor ik dat graag!
Een nieuwe cursus/workshop die ik ga aanbieden is: Tunisch haken voor beginners.
Hieronder zien jullie wat je zou kunnen maken met een aantal verschillende steken.


Donderdagavond 17 januari is er weer een STITCHEE BEE.
Neem je eigen werkje mee, ontmoet mensen, handwerk gezellig en klets ondertussen met anderen om je heen.
Kosten: 5 euro p.p. (of een strippenkaart (5x) voor 20 euro)
Er wordt gezorgd voor koffie/thee en lekkers.
Er zijn een paar naaimachines aanwezig, een strijkijzer, snijmat en mes.
Oók is de winkel gewoon open en krijgt iedereen op die avond 10% korting op niet reeds afgeprijsde producten!
Wél even opgeven van tevoren. ;)
Tot ziens!

Ondertussen ben ik natuurlijk ook druk  bezig geweest.
Hieronder zien jullie mijn nieuwste knuffel.
Kira the Kangaroo. Het is een patroon van Lydia Tresselt.


Tot een volgende keer.

Happy stitching,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten